هیئت منصفه 800000 دلار غرامت به دختر 4 ساله سوخته شده توسط قطعه مرغ مک دونالد پرداخت کرد.


چگونه می توان روی درد یک کودک 4 ساله قیمت گذاشت؟

هیئت منصفه بروارد اعلام کرد که پاسخ 800000 دلار بعدازظهر چهارشنبه است، مبلغ خسارتی که مک دونالد و یک اپراتور فرنچایز اکنون باید به دختری بپردازند که در سال 2019 در اثر سوختگی درجه دو ناشی از مرغ مک ناگت دچار سوختگی شده است، که کاهش قابل توجهی از 15 میلیون دلار است. وکلای خانواده درخواست کرده بودند.

هیئت منصفه حکمی را صادر کردند که 400000 دلار خسارت در چهار سال گذشته و 400000 دلار در آینده را پیش بینی کرده بود. آنها پس از کمتر از دو ساعت مشورت در روز چهارشنبه به این حکم رسیدند.

فیلانا هلمز، مادر این دختر، روز چهارشنبه به خبرنگاران در بیرون از دادگاه گفت: «در واقع خوشحالم که صدای اولیویا را شنیدند و هیئت منصفه توانست یک محاکمه عادلانه انجام دهد. من از این بابت خوشحالم. صادقانه بگویم، من هیچ انتظاری نداشتم، بنابراین این برای من بیش از حد منصفانه است.

وکلای این خانواده استدلال کرده اند که 15 میلیون دلار کمترین کاری است که شرکت و اپراتور فرنچایز آن، Upchurch Foods، می توانند برای پوشش گذشته و آینده اولیویا کارابالو انجام دهند. هولمز روز سه شنبه شهادت داد، این دختر که اکنون 8 ساله است، جای زخم به جا مانده در قسمت داخلی ران خود را “نگت” می نامد و مایل است آن را از بین ببرد.

وکلای او گفتند که او 5 میلیون دلار برای پوشش چهار سال گذشته و 10 میلیون دلار برای پوشش 74 سال آینده، یعنی بقیه عمر تخمین زده شده اش، بدهکار است.

جان فیشر، وکیل خانواده، در سخنرانی پایانی روز چهارشنبه گفت: «این یک حکم برای همیشه است. وقتی از آن درها بیرون می رویم، تمام است. ما نمی توانیم به عقب برگردیم و بگوییم: بیایید اولیویا را پنج سال دیگر بررسی کنیم، بیایید 10 سال دیگر او را بررسی کنیم … شما باید این کار را اکنون انجام دهید وگرنه دیگر هرگز نمی توانید آن را انجام دهید.

اما وکلای مک دونالد استدلال کردند که ناراحتی اولیویا با بهبودی زخم پایان یافت که به گفته آنها سه هفته طول کشید. آنها گفتند هولمز کسی است که هنوز با اسکار مشکل دارد. آنها گفتند 156000 دلار قرار است گذشته و آینده اولیویا را پوشش دهد.

فیلانا هولمز، سمت راست، وکیل خود، کیلا اسمیت، را در آغوش می گیرد، پس از اینکه هیئت منصفه به نمایندگی از دخترش اولیویا کارابالو، که اکنون 8 سال دارد، 800000 دلار به او در دادگاه دادگاه شهرستان بروارد در فورت لادردیل در روز چهارشنبه به او اهدا کرد.  (امی بث بنت / سان سنتینل فلوریدا جنوبی)
فیلانا هولمز، سمت راست، وکیل خود، کیلا اسمیت، را در آغوش می گیرد، پس از اینکه هیئت منصفه به دختر 8 ساله او، اولیویا کارابالو، 800000 دلار در روز چهارشنبه به عنوان غرامت به خاطر سوختگی که از یک قطعه مرغ سوخته از مک دونالد دریافت کرد، اعطا کرد. (امی بث بنت/سان سنتینل فلوریدا جنوبی)

جنیفر میلر، وکیل مدافع در سخنرانی پایانی خود در روز چهارشنبه گفت: «او هنوز به مک‌دونالد می‌رود، او همچنان درخواست می‌کند که به مک‌دونالدز برود، او هنوز با مادرش در حال رانندگی است و ناگت‌های مرغ می‌خرد». او از مصدومیت ناراحت نیست. همین مامان.

یک هیئت منصفه جداگانه در ماه مه حکم داد که مک دونالد و آپچرچ مقصر جراحات این دختر پس از اینکه چیکن مک ناگت سوزان در طی یک سفر خانوادگی به تاماراک مک‌دونالد در رانندگی به دامان او افتاد.

هولمز شهادت داد که برای پسر و دخترش هپی میلز خریده و غذا را قبل از رانندگی در صندلی عقب به آنها تحویل داده است. او گفت که مک دونالد در هیچ نقطه ای به او هشدار نداد که غذا ممکن است به طور غیرعادی داغ باشد.

وقتی دخترش از شدت درد شروع به فریاد زدن کرد، هولمز به داخل پارکینگ رفت و متوجه سوختگی شد. عکس‌هایی که او از سوختگی و کلیپ‌های صدای فریادهای اولیویا گرفته بود، روز سه‌شنبه دوباره در دادگاه پخش و پخش شد، همانطور که در دادگاه می بود.

هیئت منصفه همچنین شهادت والدین اولیویا و کارشناسان پزشکی را شنیدند که سوختگی را بررسی کردند. در چند هفته اول، زخم براق و قرمز بود، آنقدر دردناک بود که اولیویا ترجیح می داد خیس شود تا شلوارش را دربیاورد، زیرا می ترسید آن را لمس کند.

از آن زمان، سوختگی به یک اسکار قهوه ای کوچک و برجسته تبدیل شده است که برای او درد فیزیکی ایجاد نمی کند. وکلای مدافع به چندین قرار ملاقات پزشکی پس از سوختگی اشاره کردند که در آن درد ذکر نشده بود.

میلر روز چهارشنبه گفت: “کودکان انعطاف پذیر هستند.” ما می دانیم که اولیویا از پس آن برآمد. پزشکان او گفتند نه من.

دیدگاهتان را بنویسید