در اینجا آمده است که کارت اعتباری خواربارفروشی چقدر می تواند در شما صرفه جویی کند


مارک فروشگاه و صادر شده توسط بانک کارت های اعتباری می تواند به مصرف کنندگان مزایای قوی و صرفه جویی در همه چیز از گاز گرفته تا مواد غذایی و سفر ارائه دهد. اما وقتی نوبت به خواربارفروشی ها می رسد – بخش عمده ای از بودجه هر خانواده – یک کارت اعتباری اختصاصی چه زمانی ارزش آن را دارد و چگونه کارتی را انتخاب می کنید که بیشترین صرفه جویی در هزینه شما را داشته باشد؟

فرض اصلی کارت‌های اعتباری جوایز خواربار این است که وقتی غذا را از یک خرده‌فروش واجد شرایط می‌خرید، امتیاز اضافی یا پول نقدی از این هزینه‌ها به دست می‌آورید، که به معنای پس‌انداز قابل توجهی در طول یک سال است.

طبق گزارش جدید LendingTree، خانواده ای که حدود 100 دلار در هفته برای خرید مواد غذایی خرج می کند، بسته به اینکه از کجا خرید می کند و از چه کارتی استفاده می کند، می تواند بیش از 300 دلار پول نقد در یک سال به دست آورد.

اما هم جایی که خرید می‌کنید و هم چیزی که می‌خرید بر میزان صرفه‌جویی شما تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، خرید مواد غذایی در برخی از بزرگترین خرده فروشان در ایالات متحده به عنوان پاداش با برخی از انواع کارت ها محاسبه نمی شود.


نحوه پرداخت بدهی کارت اعتباری

03:06

کارت فروشگاهی یا کارت صادر شده توسط بانک؟

اگر مواد غذایی خود را در یک خرده فروش متمرکز کنید، مانند Target یا Walmart، احتمالاً کارت اعتباری مارک فروشگاه منطقی است. اگر خریدهای مواد غذایی خود را در چندین خرده فروش پخش می کنید، احتمالاً بهتر است با یک کارت بانکی بروید.

مت شولتز، تحلیلگر ارشد اعتباری در LendingTree می‌گوید: «می‌توانید کارت‌هایی از برندهای مورد علاقه خود داشته باشید که به آنها وفادار هستید، یا می‌توانید کارت‌هایی داشته باشید که به شما امتیاز می‌دهند.» برای برخی افراد، از آنجایی که مردم تمایل دارند به خواربارفروشان خود فوق العاده وفادار باشند، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که یک کارت فروشگاهی را به جای کارت اعتباری خواربار فروشی گسترده تر برای مواد غذایی دریافت کنید. همه چیز به جزئیات کارت و عادات خرج کردن شما بستگی دارد. .

انتخاب کارت مناسب

بر اساس تجزیه و تحلیل LendingTree از بیش از 200 کارت اعتباری، مصرف کنندگان می توانند از بین بیش از 90 کارت اعتباری که برای خرید مواد غذایی پاداش ارائه می کنند، انتخاب کنند.

اولاً، بیشتر کارت‌ها انواع خواربارهایی را که پاداش دریافت می‌کنند، و همچنین انواع خرده‌فروشانی که مصرف‌کنندگان می‌توانند از آنجا خرید کنند، محدود می‌کنند.

برای مثال، اگر با کارت ترجیحی American Express Blue Cash خرید می‌کنید، مواد غذایی خریداری‌شده در «سوپرفروشگاه‌ها، فروشگاه‌های رفاه، کلوپ‌های انبار و خدمات تحویل کیت غذا» واجد شرایط دریافت جایزه نیستند. خریداران برای به دست آوردن پول نقد باید از «سوپرمارکت‌های» واقعی بازدید کنند که این امر فروشگاه‌های انبار محبوبی مانند Costco یا Walmart را کنار می‌گذارد.

تعدادی از وام دهندگان این نوع خرده فروشان را به دلیل وسعت زیاد کالایی که می فروشند، از برنامه های پاداش حذف می کنند. به عنوان مثال، در Costco، می توانید هم خواربار فاسد شدنی و هم لوازم الکترونیکی شخصی بخرید.

کارت های برند را نگه دارید

اگر به طور انحصاری از یک فروشگاه مانند Kroger یا Target خرید می کنید، انتخاب کارت فروشگاه احتمالاً پس انداز شما را به حداکثر می رساند.

برای مثال، شخصی که بیشتر خریدهای خود را در Target انجام می دهد، می تواند با کارت اعتباری Target REDcard، 5٪ تخفیف برای انواع کالاها – از جمله مواد غذایی – دریافت کند.

اگر به یک خرده‌فروش خاص وفادار نیستید، طبق تحلیل LendingTree، کارت‌هایی که بالاترین درآمد را ارائه می‌دهند – 6٪ بازگشت نقدی – عبارتند از:

  • کارت نقدی آبی American Express ترجیح داده می شود. خریداران می توانند با خرید تا سقف 6000 دلار در سوپرمارکت های ایالات متحده 6٪ و پس از آن 1٪ با هزینه اضافی درآمد کسب کنند. پس از سال اول، هزینه سالانه 95 دلار وجود دارد.
  • کارت جوایز American Express Surpass Hilton Rewards. این کارت به ازای هر دلاری که برای خرید مواد غذایی واجد شرایط خرج می شود، 6 برابر امتیاز جایزه به خریداران می دهد. هزینه سالانه 95 دلار وجود دارد.

آنچه می خرید و نحوه پرداخت آن مهم است

حتی زمانی که از یک خرده‌فروش واجد شرایط خرید می‌کنید، صادرکنندگان کارت ممکن است برخی از خریدها را برای دریافت پاداش غیرقابل قبول بدانند.

او می‌گوید: «حتی در مورد فروشگاه‌های خاص، هنوز تفاوت‌های ظریف و جزئیات کوچکی وجود دارد که باید بدانید، زیرا برخی از آن‌ها ممکن است در صورت خرید آنلاین مواد غذایی یا خرید کالاهای با نام تجاری از فروشگاه، پاداش بیشتری به شما بدهند.» گفت. شولتز.

به عنوان مثال، کارت ترجیحی Chase Sapphire به خریداران تنها با خرید خواربار فروشی آنلاین، امتیاز 3 برابری می دهد. اگر آنها را در فروشگاه درست کنید، واجد شرایط دریافت جایزه نیستند.

محصولاتی مانند الکل و تنباکو، حتی زمانی که در سوپرمارکت خریداری می شوند، حتی پاداشی دریافت نمی کنند.

و در برخی موارد، خریداران نمی توانند از سیستم های پرداخت دیجیتال مانند Apple Pay برای جمع آوری پس انداز استفاده کنند.

شولتز گفت: «قبل از درخواست برای یکی از این کارت‌ها مهم است که خودتان را بشناسید، زیرا بهترین کارت برای شما بستگی به عادات خرج کردن شما دارد. “کمی تکالیف را انجام دهید، جزئیات کارت را بخوانید – در غیر این صورت ممکن است ناامید شوید و پاداش نقدی مورد انتظار را دریافت نکنید.”

دیدگاهتان را بنویسید