بهترین نیمکت های مقطعی برای اتاق نشیمن خانوادگی شما در سال 2023


مبل سکشنال کسلری اوون شزل

قلعه سازی


آیا زمان زیادی را با دوستان و خانواده که در بالا نشسته اند می گذرانید مبل اتاق نشیمن? سپس نوبت به ارتقای مبلمان می رسد. در حال حاضر بسیاری از قطعات چشم نواز به صورت آنلاین در دسترس هستند، از جمله مواردی که می توانید با اتاق نشیمن خود تطبیق دهید.

بهترین مبل های سکشنال در سال 2023

سکشنال یک مبل است که از واحدهای مدولار تشکیل شده است. معمولاً بخش‌ها به شکل L یا U مرتب می‌شوند. اما می‌توانید از تکه‌های بخش به‌طور جداگانه استفاده کنید یا آنها را به روشی سفارشی‌تر پیکربندی کنید. وعده‌ها به اندازه‌ای که نیاز دارید، فوایدی دارند.

در زیر، راحت‌ترین و با رتبه‌بندی‌ترین قطعات برای اتاق نشیمن خانوادگی شما، در دسترس برای سفارش آنلاین در Wayfair، Castlery، Anthropologie و موارد دیگر است. بریده ها را در رنگ ها، سبک ها و اندازه های مختلف پیدا کنید. حتی یک بخش گودال وجود دارد که تمام خانواده می توانند در جلو بنشینند.

مبل معروف TikTok: مبل مقطعی مدرن U شکل Homall

مبل سکشنال مدرن همال U شکل

والمارت


این قطعه اخیراً در TikTok منتشر شد و به فروش رسید، اما نسخه خاکستری آن اکنون در انبار موجود است. اگر آماده ارتقای اتاق نشیمن خود هستید، باید قبل از فروش مجدد والمارت سریع عمل کنید.

بخش U شکل می تواند چهار نفر را به راحتی در خود جای دهد، دو صندلی مبل استاندارد و دو صندلی صندلی. سکشنال ها با روکش پارچه ای مخملی و بالشتک های نرم و نرم برای یک مبل پیچیده و راحت با بودجه ساخته شده اند.

یکی از منتقدان Walmart که مبل را خریده است، می نویسد: “من از کیفیت بالای این مبل بسیار شگفت زده شدم! ظاهر شیک و بسیار راحت به نظر می رسد.”

مبل سکشنال U شکل مدرن هومال، 377 دلار


قطعه برتر Wayfair: Home اثر شان و کاترین لو چلسی

بخش گوشه مدولار متقارن گسترده چلسی

Wayfair


بعد از اینکه شان و کاترین لو، ستاره‌های «لیسانس» مبل گودال مانندی را سفارش دادند، فالوورهای اینستاگرام آن‌ها خواستار مبل‌های خودشان شدند. حالا هر دو این مبل گودال را در Wayfair در سه رنگ می فروشند. مبل متوسط ​​جمع و جور برای یک شب فیلم (یا برای تماشای تلویزیون واقعیت) مناسب است و حداکثر شش نفر را به راحتی می‌نشیند. رتبه 4.6 ستاره در Wayfair.

House by Sean and Catherine Lowe Chelsea گوشه‌ای متقارن گسترده (120 x 80 x 40 اینچ ارتفاع)، 2700 دلار (کاهش از 2900 دلار)


همچنین در Wayfair: مبل و مبل مدولار معکوس گسترده Janeen

مبل و مبل مدولار برگشت پذیر عریض جین

Wayfair


این سکشنال توسط Grayleigh ظاهر مبل لوکس تری دارد (به سخت افزار Restoration فکر کنید)، اما با قیمت کمتر از نصف. دارای قسمت بالای صندلی و سه صندلی است. نگران رنگ های روشن نباشید – پارچه مقاوم در برابر رطوبت و لکه است.

مبل و صندلی چرخدار مدولار عریض Janeen (ارتفاع ۱۴۱×۴۷×۳۸ اینچ)، ۲۹۴۰ دلار (کاهش از ۳۳۹۶ دلار)


ساخته شده به سفارش سکشنال: Anthropologie Katina سکشنال شزلون کوچک

بخش انسان شناسی کاتینا پاتیت شزل

مردم شناسی


فکر می کنید قطعات فقط به این دلیل که فضای کوچکی دارید مناسب نیستند؟ دوباره فکر کن این نشیمنگاه کوچک ساخته شده از Anthropologie بسیار کوچک است و می توان آن را با پارچه ها و رنگ های مختلف سفارشی کرد. برای تحویل پنج ماه فرصت دهید.

شاسی بلند انسان شناسی کاتینا (84 × 63 اینچ × 34 اینچ) 2498 دلار و بالاتر


بخش های سفارشی: انسان شناسی گاه به گاه ساگوارو

بخش ساگوارو آرام

مردم شناسی


این مبل راحتی زیبا در رنگ های استاندارد موجود است، یا می توانید خودتان آن را سفارشی کنید (اگرچه زمان تحویل برای مبل های سفارشی تقریباً 5 ماه است). جهت صندلی، اندازه مبل، نوع پارچه و رنگ و پوشش پا را در Anthropologie انتخاب کنید.

Anthropologie 108″ Relaxed Saguaro Sectional (108.75 x 62.5 x 32.25″ ارتفاع)، 3598 دلار و بالاتر


صندلی های سکشنال چهار تکه Burrow Range

ست صندلی 4 تکه

بارو


از بین چهار رنگ پارچه و روکش سه پایه روی این صندلی استراحت مقطعی از Burrow انتخاب کنید. به لطف طراحی مدولار آن، می توانید با بزرگ شدن خانواده، قطعات بیشتری را اضافه کنید. پارچه مبل ضد لک.

صندلی سکشنال چهار تکه Burrow Range (91.5 x 60.5 x 28 اینچ ارتفاع)، 1799 دلار


سوراخ برش شش تکه Arhaus Coburn

سکشنال گودال شش تکه کوبرن

آرهوس


این گزینه مقرون به صرفه چاله ای مقاوم در برابر لکه و نشت است. از 14 رنگ و متریال انتخاب کنید. رنگ خاکستری تصویر در حال حاضر مقرون به صرفه ترین رنگ است.

Arhaus Coburn شش تکه دریچه مقطعی (124 اینچ 81 اینچ در 28 اینچ)، 3,999 دلار (کاهش از 6,699 دلار)


مطالب مرتبط از CBS Essentials:

دیدگاهتان را بنویسید