تریس جکسون دیویس اولین بازی خود را در لیگ تابستانی انجام داد اما وریرز چهارمین بازی متوالی خود را باخت – The Mercury News



لاس وگاس – تریس جکسون دیویس از شب پیش‌نویس ماه گذشته منتظر این لحظه بود.

پس از از دست دادن پنج بازی اول لیگ تابستانی به دلیل آسیب دیدگی عضلانی، جکسون دیویس سرانجام اولین بازی تابستانی خود را بعد از ظهر پنجشنبه در باخت 118-101 وریرز مقابل هیوستون راکتس انجام داد.

جکسون دیویس، منتخب شماره 57 دراف امسال، به جای جیس جانسون، مرد بزرگ سانتا کروز، از وسط شروع شد. او اعتراف کرد که در اوایل کمی عصبی بوده است، که احتمالاً می تواند یک تلاش شکست خورده در دانک و لیآپ، و همچنین دو تغییر اولیه را توضیح دهد.

اما یک ضربه دو دستی روی پیک اند رول با برندین پودزیمسکی در ساعت 6:44 کوارتر اول به او کمک کرد تا در بازی جا بیفتد.

جکسون دیویس پس از شکست چهارمین بازی متوالی خود در لاس وگاس، جکسون دیویس گفت: “می دانید که من دوست دارم رینگ را پاره کنم.” بنابراین دریافت آن به عنوان یک دانک تجربه بسیار جالبی بود.

جکسون دیویس، 23 ساله، به نظر می رسید که با پیشرفت بازی راحت تر است. او در نیمه اول 6 امتیاز به دست آورد تا اینکه روز را با 14 امتیاز در یک تلاش کارآمد 6 از 9 به پایان رساند. او همچنین هفت ریباند گرفت و یک پاس گل داد.

بد نیست با توجه به اینکه او تنها مربی یک تیم قبل از بازی پنجشنبه بود.

“در ابتدا فکر کردم [the game] جکسون دیویس گفت: “این واقعا سریع بود.” شروع کردم به پیدا کردن نقاطی روی زمین که بتوانم تأثیر بگذارم و بعد فکر کردم که در دفاع خوب هستم.»

حجم کار جکسون دیویس در روزهای اخیر پس از آسیب دیدگی همسترینگ در حین تمرین قبل از مسابقات کلاسیک کالیفرنیا در اوایل ماه جاری افزایش یافته بود. او مصدومیت خود را یک “حادثه ساییدگی” نامید که ناشی از رفتن مستقیم از تمرین پیش از درافت به پرواز در سراسر کشور و پیوستن به گلدن استیت است.

جکسون دیویس گفت: “من فقط برای بیرون آمدن از آنجا احساس خارش داشتم.”

او گفت که بدون درد است، اگرچه کارکنان آموزشی به نظارت بر درد ادامه خواهند داد تا از بدتر شدن آن جلوگیری کنند.

او گفت: در مجموع احساس خوبی داشتم. امیدوارم به دقایق بیشتر و بیشتر ادامه دهم.»

در همین حال، کم ویتمور تازه کار، که به طرز شگفت انگیزی در درفت به رتبه بیستم سقوط کرد، با 26 امتیاز از 21 شوت برای راکت ها خوش درخشید. او همچنین 5 ریباند و یک پاس گل داشت.

آیا او با یک چیپ اضافی روی شانه‌اش بازی می‌کرد پس از اینکه وریرز آن را برای گرفتن شماره 19 پودزیمسکی ارسال کرد؟

ویتمور گفت: “جنگجویان مهم نیستند.” “همه من را ناامید کردند – همه این تیم ها.”

وقتی صحبت از پودزیمسکی شد، او همچنان به ارقام متوسطی برای واریرز در لیگ تابستانی می پردازد. شماره 19 سانتا کلارا در 27 دقیقه 10 امتیاز، 6 پاس منجر به گل، 3 ریباند و یک توپ ربایی داشت. او همچنین پنج گردش مالی را انجام داد.

واریرز بازی آخر هفته لیگ تابستانی را با یک بازی دلداری که مشخص است به پایان می‌رساند.

جابجایی در جلو دفتر

رزمندگان بعد از ظهر پنجشنبه سه ارتقای اجرایی عمده در بخش تجاری سازمان را اعلام کردند.

جان بیون، کارمند دیرینه جنگجویان، به سمت مدیر درآمد و مایک کیتس به سمت مدیر ارشد تجاری ارتقا یافت. در همین حال، آماندا چین به عنوان معاون ارشد بازاریابی Warriors انتخاب شده است و تیم های فروش، توسعه و بینش مشارکت را رهبری خواهد کرد.

Beaven با ورود به بیست و یکمین فصل خود، مسئولیت گروه فروش بلیط و خدمات تیم و همچنین بازاریابی، رشد و نگهداری را بر عهده خواهد داشت. او همچنین بر تلاش‌های بنیاد جامعه جنگجویان و توسعه فرنچایز نظارت خواهد کرد.

در همین حال، کیتس، که قبلا به عنوان نایب رئیس این تیم خدمت می کرد، مسئولیت های بیشتری را در حین هدایت تیم های فروش، توسعه و بینش مشارکت گلدن استیت بر عهده خواهد گرفت.

براندون اشنایدر، رئیس و مدیر عامل تیم در بیانیه ای کتبی گفت: “ما خوشحالیم که این تبلیغات شایسته را برای جان، مایک و آماندا اعلام می کنیم.” همانطور که ما برای برنامه شلوغ کنسرت‌ها آماده می‌شویم و برای فصل 2023-2024 NBA آماده می‌شویم، هر سه این مدیران همچنان نقش مهمی را در رهبری شرکت ما ایفا می‌کنند و به طرفداران خود در مرکز چیس و مناطق اطراف آن خدمت می‌کنیم. ارائه تجربیات و تعامل در سطح جهانی.”

دیدگاهتان را بنویسید