حروف: مسائل حل نشده | پلیس اوکلند



نامه خود را از طریق این فرم برای سردبیر ارسال کنید. نامه هایی به سردبیر را بیشتر بخوانید.

اگرچه تلاش، پول،
مشکل قابل حل نیست

بررسی خلاصه گزارش هیئت منصفه مدنی شهرستان کنترا کوستا در سال‌های 2022-2023 نگران‌کننده است زیرا از شکست دولت محلی در پیشرفت در چندین زمینه گزارش می‌کند.

پول و تلاش زیادی برای پیشرفت در زمینه هایی مانند مسکن مقرون به صرفه، توسعه ایستگاه تسلیحات دریایی کنکورد و مسکن مقرون به صرفه با نتایج کم یا بدون نتیجه و اغلب برای سال ها انجام شده است. چرا این دولت ها نمی توانند پیشرفت بیشتری داشته باشند؟

نظر من این است که رای دهندگان خواستار اقدام به موقع نیستند و دولت ها برنامه های کمتر مهم خود را دارند.

جان آموس
تپه سرگرم کننده

اوکلند باید حل شود
مشکل پرسنل پلیس

پاسخ: “ارسال تماس های 911 مختل شد” (صفحه A1، 8 ژوئیه).

همانطور که دونلان رئیس اتحادیه پلیس اوکلند خاطرنشان کرد: “هیچ نگرانی برای امنیت عمومی در میان رهبری شهر وجود ندارد.”

این مقاله خاطرنشان می کند که اوکلند اخیراً میانگین زمان پاسخگویی 27 دقیقه به فوری ترین تماس های 911 را گزارش کرده است (معمولی تر، 15-20 دقیقه).

در رابطه با سطح جرم و جنایت، اوکلند برای دهه‌ها پوشش پلیسی کمتری نسبت به سایر شهرهای کالیفرنیا داشته است. اوکلند همان سطح جرم مطلق سانفرانسیسکو را گزارش می دهد، با دو برابر جمعیت (بنابراین نیمی از “نرخ” جرم و جنایت). با این حال سانفرانسیسکو دو تا سه برابر افسران دارد.

گزارش پس از گزارش هشدار داده است که اوکلند به 1200 افسر برای سطح پوشش مشابه یک شهر معمولی (یا سانفرانسیسکو) نیاز دارد. در سال 2006 به حدود 800 رسید. الان 700 شده

رسانه ها این را نادیده می گیرند. اگر به کمک دولتی نیاز داریم، بیایید آن را دریافت کنیم. ما دیگر نمی توانیم یک حکومت شهری را که فقط به اتحادیه های شهرداری و پروژه ضد تروریستی پلیس وابسته است، بپردازیم.

استیو کوپمن
اوکلند

کد آموزش تماس بگیرید
برای فینال به جونیور رودئو

کد آموزشی کالیفرنیا 60042 دستور می دهد که “رفتار انسانی با حیوانات” در مدارس آموزش داده شود. همه سازمان‌های حمایت از حیوانات، رودئو را به دلیل ظلم ذاتی آن محکوم می‌کنند.

در مورد تعداد فزاینده‌ی جونیورها (کودکان K-12) در سراسر کالیفرنیا، به‌ویژه در طول تابستان، چطور؟ جونیور رودئو شامل بسیاری از رویدادهای بی‌رحمانه، خطرناک برای کودکان و حیوانات است: بز سواری، گوساله‌سواری و گوساله‌سواری، طناب زدن گوساله، بستن بز، دست و پا زدن با ناودان، “جنگ” خوک و غیره.

این وقایع پیام وحشتناکی را به کودکان خردسال تحت تأثیر در مورد رفتار انسانی و درست با حیوانات ارسال می کند – برخی آن را کودک آزاری می نامند. آنها همچنین به عنوان مکان های پرورش گاوچران های رودئو در آینده عمل می کنند.

هیئت‌های آموزشی محلی، مدیران مدارس، معلمان و مربیان انسان‌دوست در همه جا باید از والدین و مردم بشنوند. جونیور رودئو باید به پایان برسد. رعایت کد آموزشی 60042 شروع خوبی خواهد بود.

اریک میلز
هماهنگ کننده، اقدام برای حیوانات
اوکلند

از کتاب ها محافظت کنید
هوش مصنوعی به قوانین جدیدی نیاز دارد

پاسخ: “سارا سیلورمن و رمان نویسان از شرکت فناوری Bay Area به دلیل دستگیری هوش مصنوعی شکایت کردند” (صفحه A1، 11 ژوئیه).

فرض کنید قرار است یک کتاب بسیار معروف را بخوانم و از انتخاب های سبک آن یادداشت برداری کنم.

فرض کنید با استفاده از نکات سبکی که به آن توجه کرده ام، کتاب جدیدی با موضوعی کاملاً متفاوت می نویسم. آیا انتشار یک کتاب کاملاً متفاوت حق چاپ را نقض می کند؟

البته نه – کاملاً متفاوت است.

این همان وضعیتی است که داستان نویس پرونده به آن می پردازد. صنعت نشر ممکن است تصمیم بگیرد از کتاب هایی که به عنوان داده های آموزشی هوش مصنوعی استفاده می شود محافظت کند. اگر چنین است، آنها باید روش جدیدی را متفاوت از کپی رایت طراحی و اجرا کنند.

جی اسرائیل
برنت وود

به نظر می رسد تصمیم دادگاه موجه است
در مورد قانون اساسی جایگزین

پاسخ: “دادگاه قانون را برای جلوگیری از بخشودگی وام های دانشجویی بازنویسی می کند” (صفحه A7، 6 ژوئیه).

زمانی که یک سخنگوی جمهوری خواه در مورد مراسم تحلیف ریاست جمهوری دونالد ترامپ اظهاراتی نادرست کرد، کلیان کانوی اظهار داشت که این بیانیه درست است زیرا جمهوری خواهان “حقایق جایگزین” دارند.

پس از انتخابات 2020، جمهوری خواهان دروغ بزرگ را تداوم بخشیدند و مدعی شدند که ترامپ پیروز شده و ریاست جمهوری از او ربوده شده است.

اکنون دیوان عالی برنامه بخشودگی وام دانشجویی را لغو کرده است. اروین چمرینسکی، رئیس دانشکده حقوق دانشگاه کالیفرنیا برکلی توضیح داد: «مقررات فدرال… صراحتاً به وزیر آموزش اجازه می‌دهد تا تعهدات وام دانشجویی را «عدم یا تغییر» دهد. این کاری است که پرزیدنت بایدن انجام داد.»

جای تعجب است که آیا امروز این دادگاه عالی محافظه کار، تحت ریاست قاضی جان رابرتز، از یک قانون فدرال جایگزین و یک قانون اساسی جایگزین حکم خواهد داد.

جین کینکلا
سن لئاندرو

تصمیم دادگاه عالی مفتوح است
دروازه تبعیض

اکثریت محافظه‌کار دیوان عالی ایالات متحده، در تصمیم 303 Creative v. Elenis، با رأی 6-3 حکم داد که یک طراح کلرادو می‌تواند خدمات به یک زوج همجنس را بر اساس اعتقادات مذهبی‌شان رد کند.

دیدگاهتان را بنویسید