نت‌فلیکس اولین سریال انیمیشن آفریقایی را که در زامبیا اتفاق می‌افتد، ارائه می‌کند


اولین سریال اصلی انیمیشن آفریقایی نتفلیکس روز پنجشنبه در اولین نمایشی که سازنده آن گفت امیدوار است راه را برای تولیدات بیشتر از این قاره هموار کند.

«تیم 4 سوپا» در نسخه‌ای آینده‌نگر از لوساکا، پایتخت زامبیا، داستان چهار دختر نوجوان را روایت می‌کند که پس از استخدام توسط یک مامور مخفی بازنشسته برای نجات جهان، به ابرقهرمان‌های مخفی تبدیل می‌شوند.

مالنگا مولندما، نویسنده زامبیایی به خبرگزاری فرانسه گفت: «من از اینکه جهان بالاخره می‌تواند شاهد اجرای یک نمایش فوق‌العاده توسط یک تیم فوق‌العاده با استعداد از آفریقا و فراتر از آن باشد، هیجان‌زده هستم.

ما امیدواریم که “تیم سوپا 4″ منجر به سرمایه گذاری و همکاری بیشتر شود تا بتوانیم به رشد صنعت ادامه دهیم.”


تیم سوپا 4 | تریلر رسمی | نتفلیکس نویسنده
AfricaOnNetflix در یوتیوب

مولندما این مجموعه را پس از ارائه آن در استودیوی انیمیشن Triggerfish در جستجوی استعدادهای پان آفریقایی ایجاد کرد، جایی که در سال 2015 یکی از برندگان شد.

زمانی که نمایش برای اولین بار در سال 2019 اعلام شد، مولندما گفت که او داستان را در کشور خود تنظیم کرده است تا “نشان دهد که هر کسی از هر کجا می تواند یک ابرقهرمان باشد”.

سریال (انیمیشن) کودکی ما را شکل داد و دانستن اینکه زامبیایی‌های جوان می‌توانند آنچه را که هرگز در تلویزیون ندیده‌اند ببینند، شگفت‌انگیز است!! خواننده زامبیایی Sampa the Great که روی این آهنگ کار کرده است، این ماه در اینستاگرام نوشت.

در سال‌های اخیر، نت‌فلیکس برای تنوع بخشیدن به تولیدات خود در خارج از ایالات متحده شرط‌بندی کرده است و با سریال‌هایی از جمله سریال پرفروش اسپانیایی «Money Heist» و درام دیستوپایی کره جنوبی «بازی ماهی مرکب» به موفقیت بزرگی دست یافته است.

در ماه آوریل، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد فعالیت های خود را در آفریقا گسترش دهد و به “داستان نویسان آفریقایی بیشتر صدای بیشتری در صحنه جهانی بدهد.”

دیدگاهتان را بنویسید