نشانه‌هایی از شارژ مجدد در هوا در میان آتش‌سوزی دیگری که توسط چشمان دره مرگ ثبت شده است



به گزارش سرویس هواشناسی ملی، گرمترین بخش موج گرمای منطقه خلیج در آخر هفته اولین نشانه های خنک شدن را در اوایل یکشنبه نشان داد، اگرچه اینطور نبود. منطقه خلیج جریان معمول هوای خنک یک شبه خود را دریافت نکرد، برخی از مناطق داخلی هنوز برای دمای حداقل 100 درجه آماده شده بودند، و توصیه گرمای شدید همچنان برقرار است.

با این حال، آن ابرهای نازک سطح بالایی همیشه وجود داشتند، که نشان می‌دهد پس از انفجار شدید ۷۲ ساعته، امدادی در راه است.

مت مهله، هواشناس NWS صبح یکشنبه گفت: «ما در حال حاضر شاهد تغییر هستیم. «آن فشار بالایی که گرما را به همراه آورد، کمی به سمت شرق پیش می‌رود. منطقه ای با فشار کم که از شمال غربی اقیانوس آرام پایین می آید جایگزین می شود. ما به پایان آن خواهیم رسید و ما را برمی گرداند.»

به گزارش مهله، پیش بینی می شود در روز یکشنبه در اکثر نقاط منطقه دمای هوا 3 تا 5 درجه خنک تر از شنبه و در روز دوشنبه 3 تا 5 درجه دیگر کاهش یابد. انتظار می‌رود این منطقه در روز سه‌شنبه به میانگین دمای اوایل جولای بازگردد و دمای شبانه بین 40 تا 50 درجه سانتی‌گراد و حداکثر روز در گرم‌ترین نقاط به 80 درجه برسد.

مهله گفت، با این حال، انتظار می رفت که روز پایانی آخر هفته پس از پایین ترین سطح یک شبه که در دهه 60 در اکثر نقاط و در دهه 70 در نواحی بالادست بود، همچنان سوزان باشد. دما در روز شنبه در بسیاری از مناطق به بالای 100 رسید، اما مهله گفت که گرما هیچ رکوردی را ثبت نکرده است.

او گفت: «شاید چند درجه پایین‌تر باشد، اما بدن شما برای خنک ماندن به همان سختی کار می‌کند، زیرا شب بود.

انتظار می‌رود برنت‌وود در شرق شهرستان کنترا کوستا گرم‌ترین نقطه منطقه در یکشنبه باشد، با بیشینه دمای 108 درجه در یکشنبه پس از افزایش به 105 درجه در شنبه. در لیورمور، اغلب گرم‌ترین مکان در شهرستان آلامدا، گیج در روز شنبه به 104 رسید و پیش‌بینی می‌شود که بین 102 تا 104 در روز یکشنبه باشد. انتظار می رفت که مورگان هیل، سنج گرمای خلیج جنوبی، یک روز پس از رسیدن به 100 درجه، به 98 درجه برسد.

در جاهای دیگر کمی خنک تر بود. انتظار می‌رفت که ولنت کریک یکشنبه به ۹۳ درجه برسد، یک روز پس از رسیدن به ۹۸. سن خوزه که شنبه ۹۲ درجه شد، پیش‌بینی می‌شد که به ۹۰ درجه برسد. پیش‌بینی می‌شود که سن ماتئو در امتداد شبه‌جزیره روز یکشنبه به بالاترین سطح 80، در اوکلند 78 و در سانفرانسیسکو 70 درجه برسد.

مهله گفت: «گرم‌ترین نقاط همچنان بسیار گرم خواهند بود.» وی افزود که دما در برنت‌وود و لیورمور تحت تأثیر گرمای دره ساکرامنتو قرار گرفته است، جایی که انتظار می‌رود دمای آن به 107 برسد.

انتظار می رفت که دمای هوا در روز یکشنبه در دره مرکزی به 110 درجه برسد (پیش بینی می شد فرسنو به 111 درجه برسد)، اما در مقایسه با دره مرگ، جایی که بازدیدکنندگان برای اولین بار در تاریخ زمین به انتظار 131 درجه هجوم آوردند، این دما کم رنگ شد. اما صبح روز یکشنبه مشخص نبود که آیا دره مرگ این رکورد را خواهد شکست یا خیر، با پیش‌بینی سازمان هواشناسی حداکثر روز یکشنبه 127.

نزدیکتر به منطقه خلیج، مقامات ایمنی همچنان اصرار داشتند که هیدراتاسیون مداوم و ورزش محدود حداقل تا روز دوشنبه ادامه یابد. اخطار گرما که از ساعت 11 صبح روز شنبه به اجرا گذاشته شد، طبق برنامه باقی ماند و در ساعت 11 شب یکشنبه پایان خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید