Target فروشگاه ها را برای همیشه در روز شکرگزاری بسته نگه می دارد – CBS Dallas/Fort Worth


نیویورک (CBSDFW.COM/AP) – این تمرین در اوج همه‌گیری کووید به حالت تعلیق درآمد، اکنون تارگت می‌گوید دیگر فروشگاه‌های خود را در روز شکرگزاری باز نمی‌کند – که نشان‌دهنده تغییر دائمی به شروع غیر رسمی فصل تعطیلات است.

سال گذشته، خرده‌فروشان مجبور شدند آنچه را که به خرید تعطیلات آخر هفته تبدیل شده بود، به رویدادی مفصل تبدیل کنند و فروش تعطیلات را از اوایل اکتبر شروع کنند تا تعداد افراد در فروشگاه‌ها در بحبوحه همه‌گیری محدود شود.

بیشتر بخوانید: 5 کشته و ده ها مجروح بر اثر برخورد SUV به معترضان در جریان رژه تعطیلات ویسکانسین

با این حال، این تغییر اجباری در طول تعطیلات حرکت خوبی بود.

طبق اعلام فدراسیون ملی خرده فروشی، بزرگترین گروه خرده فروشی کشور، فروش تعطیلات در ایالات متحده در نوامبر و دسامبر 8.2 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل در سال 2020 افزایش داشته است. این گروه تجاری پیش بینی می کند که امسال می تواند رکورد سال گذشته را با رشد بین 8.5 تا 10.5 درصد بشکند.

برایان کورنل، مدیرعامل تارگت در یادداشتی خطاب به کارمندان نوشت: «آنچه که به‌عنوان اقدامی موقتی آغاز شد، اکنون استاندارد جدید ما است – استانداردی که توانایی ما را برای برآورده کردن نیازهای تعطیلات مهمانانمان در ساعات خرده‌فروشی و خیلی بیشتر از آن تشخیص می‌دهد. لازم نیست تعجب کنید که آیا این آخرین روز شکرگزاری است که برای مدتی با خانواده و دوستان خود می گذرانید، زیرا ساعات خرید روز شکرگزاری چیزی است که پس از پایان همه گیری همه گیر، «به آن باز نمی گردیم».

تارگت روز دوشنبه گفت که مراکز توزیع و تماس هدف تعدادی کارمند در روز شکرگزاری خواهند داشت، اما فروشگاه ها بسته خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: مدیر گروه در میان 3 بزرگسال کشته شده در تصادف آتشین اتوبوس مدرسه در تگزاس

Target یک دهه پیش شروع به افتتاح فروشگاه های خود در روز شکرگزاری کرد و به سایر خرده فروشان پیوست تا فروش جمعه سیاه را یک روز زودتر شروع کنند و پس از جشن بوقلمون عجله ای برای تعطیلات ایجاد کنند. بسیاری این کار را برای رقابت با Amazon.com و سایر تهدیدات آنلاین در حال افزایش انجام دادند.

اما به نظر می‌رسید که این تغییر فقط فروش جمعه سیاه را کاهش داده است. و خرده فروشان بزرگ نیز با واکنش هایی مواجه شدند که متهم به وادار کردن هزاران نفر به کار در تعطیلات خانوادگی هستند.

برخی از فروشگاه‌ها و مراکز خرید، مانند مرکز خرید آمریکا در مینه‌سوتا، به این تمرین پایان دادند و در روز شکرگزاری بسته ماندند. برخی مانند Costco و Nordstrom هرگز درهای خود را در طول تعطیلات باز نکردند و گفتند که می خواهند به تعطیلات احترام بگذارند.

به طور سنتی روز شکرگزاری به طور کلی روز پرفروشی نبوده است، نه یکی از 10 روز برتر، زیرا فروشگاه ها معمولاً حدود ساعت 5 بعد از ظهر باز می شوند. با این حال، روز فروش آنلاین بزرگی بود. طبق شاخص Adobe Digital Economy، در سال گذشته، تعطیلات تنها پس از دوشنبه سایبری و جمعه سیاه در فروش آنلاین بود.

اخبار بیشتر: در راهپیمایی دالاس، بتو اورورک و حامیانش مرکز سیاسی را راهی برای پیروزی می‌دانند

(کپی رایت 2021 CBS Broadcasting Inc. کلیه حقوق محفوظ است. Associated Press در این گزارش مشارکت داشته است.)

دیدگاهتان را بنویسید